“Rolls-Royce” a kirakatban

Miről kell szóljon egy kirakat, vagy egy blikkfang?

A válasz nagyon egyszerű: meg kell állítania a nézelődőt és vásárlót kell varázsolnia belőle. A mondat egyszerűbb, mint annak megvalósítása és ez jelenti az igazi kihívást egy dekoratőr számára!

Mit tehetünk a figyelemfelkeltés érdekében?

A Hervis üzletében nagyon jól tudták, hogy az áru kreatív prezentálása már fél siker a forgalom növelésére, ezért olyan kirakati bábukat választottak, amilyen az országban alig-alig akadt.
Egy sportszereket forgalmazó üzletben olyan bábukra van szükség, amiben ott van a lendület, a mozgás, dinamika és nem egy mozdulatlan, tunya ember néz velünk szembe!
A Hindsgaul cég által gyártott stilizált bábuk ára az 1990-es évek végén 300.000.- forintnál kezdődtek, míg az élethű, sminkelt, parókás bábuknál 500.000.- forint volt a kiinduló összeg.

Kosárlabdás

A Hindsgaul cég kirakati bábui a Rolls-Royce kategóriájába tartoznak, sugallva ezzel a minőséget és hovatartozást.

Leave a comment